Hoofdmenu
 Home
 Nieuws
 Recensies
 Dancereports
 Winnen
 Forum
 Links

Laatste nieuws
Metz on Friday in The Boathouse Rotterdam
Lucas & Steve toegevoegd aan line-up 538Jingleball
Melkweg luidt op 30 december vast het einde van het jaar in met Nederlandse editie van ‘Helemaal Mel
Armin van Buuren verkoopt binnen tien minuten Amsterdam ArenA uit
Nederlandse dj's doen het vooral in buitenland goed op Spotify
Jennie Lena verrast met akoestische EP
Stenden en NHL nog staande in de strijd om beste act Leeuwarder Hogescholen
Extrema Outdoor wordt meerdaags festival op nieuwe locatie!
Sense of Sound Arturia season promotion
Radio 10 NYE Cruise Rotterdam
Muziekale fruitmand voor Kanye West
La Blogotheque & Le Guess Who? presenteren: ‘A Take Away Show’ met Wilco
The Speed of Light #1
Le Guess Who? Festival 2016 internationaler dan ooit
Strikstof lanceert eerste collectie bowties met een twist
Pablo Discobar presents Rahaan and Red Greg
Uitgaansapp I’M IN presenteert Buy Plus: koop een kaartje ontvang een gift!
Monika Kruse & Christian Smith bundelen krachten tijdens ADE
ST8MENT presents Titan: The One Who Knocks
Kygo to perform at Rio 2016 Olympic Games

Inloggen
Username

Password

Remember me
Forgotten your password?
No account yet? Create one

Monday, 06 May 2024
Home arrow Nieuws arrow Laatste nieuws arrow Coke Feel1Vibe: nieuw muziekconcept Coca-Cola
Coke Feel1Vibe: nieuw muziekconcept Coca-Cola   Print 
Friday, 08 April 2005

‘Coke Feel 1 Vibe’, een nieuw Urban muziekconcept van Coca-Cola Nederland gaat vandaag officieel van start met de oprichting van een eigen platenlabel en de aankondiging van een groot Urban dance event in Nederland. Het event vindt op 6 mei a.s. in de Rotterdamse Now&Wow plaats. Daarnaast ondersteunt Coca-Cola via het ‘Feel 1 Vibe’ platenlabel de nieuwe single ‘What’s happening’ van de Nederlandse band C-Mon & Kypski. Voor dit nummer, tevens de soundtrack voor het event, wordt op dit moment de videoclip ontwikkeld. De opbrengst van de single gaat naar een goed doel dat aansluit bij het merk Coca-Cola en in de maand april bekend wordt gemaakt.

 

Urban music als opkomende music style, is voortgekomen uit het succesvol mixen van verschillende muzikale culturen. Feel1Vibe brengt jongeren, Urban music en het merk Coca-Cola samen onder een dak. De belangrijkste reden voor Coca-Cola om juist Urban muziek te omarmen ligt in het feit dat deze sterk opkomende muziekstroming diverse muzikale culturen in Nederland op een unieke wijze in een geluid huisvest. Dit ‘verbindende geluid’ wordt verwoord in het begrip ‘1 vibe’. Juist doordat Urban muziek qua beleving sterk verbroedert sluit het zeer goed aan bij het merk Coca-Cola dat al jaren mensen en hun ontmoetingen centraal stelt zoals bij dance events waar veel jongeren met elkaar in contact komen en ervaringen delen.

 

Line-up en kaartverkoop

Tijdens het event op 6 mei in de Now&Wow zijn bekende Urban artiesten te horen. In twee verschillende zalen zullen talloze grote namen uit dance, hip-hop en R&B optreden. C-Mon & Kypski, MJ Cole, ?uestlove (The Roots), Cash Money, Louie Vega (Masters at Work), Stanton Warriors en Dizzee Rascal zijn onder andere aanwezig. Voornoemde artiesten reflecteren de uiteenlopende belangstellingen, muzikale voorkeuren en achtergronden van de verschillende jonge bezoekers. De komende tijd zullen meer namen worden bekendgemaakt via onder meer Coca-Cola.nl en het radiostation FunX. De kaartverkoop start vanaf 1 april via ticketonline.nl en de bekende voorverkoopadressen.

 

What’s your vibe?

In een ondersteunde mediacampagne staat de jonge doelgroep (16-19 jaar) van Coke zelf centraal. Jongeren geven in verschillende media (o.a. ‘live’ via FunX) hun mening over de stelling ‘muziek verenigt’ en laten via een korte videoclip horen / zien wat hun eigen interpretatie is van ‘1 vibe’. Op die manier bewijst de doelgroep zelf dat Feel1Vibe een tastbaar, positief gevoel is dat veel jongeren herkennen, maar vaak zelden benoemen.


: Home :: Nieuws :: Recensies :: Dancereports :: Winnen :: Forum :: Contact :: Links :