Hoofdmenu
 Home
 Nieuws
 Recensies
 Dancereports
 Winnen
 Forum
 Links

Laatste nieuws
Metz on Friday in The Boathouse Rotterdam
Lucas & Steve toegevoegd aan line-up 538Jingleball
Melkweg luidt op 30 december vast het einde van het jaar in met Nederlandse editie van ‘Helemaal Mel
Armin van Buuren verkoopt binnen tien minuten Amsterdam ArenA uit
Nederlandse dj's doen het vooral in buitenland goed op Spotify
Jennie Lena verrast met akoestische EP
Stenden en NHL nog staande in de strijd om beste act Leeuwarder Hogescholen
Extrema Outdoor wordt meerdaags festival op nieuwe locatie!
Sense of Sound Arturia season promotion
Radio 10 NYE Cruise Rotterdam
Muziekale fruitmand voor Kanye West
La Blogotheque & Le Guess Who? presenteren: ‘A Take Away Show’ met Wilco
The Speed of Light #1
Le Guess Who? Festival 2016 internationaler dan ooit
Strikstof lanceert eerste collectie bowties met een twist
Pablo Discobar presents Rahaan and Red Greg
Uitgaansapp I’M IN presenteert Buy Plus: koop een kaartje ontvang een gift!
Monika Kruse & Christian Smith bundelen krachten tijdens ADE
ST8MENT presents Titan: The One Who Knocks
Kygo to perform at Rio 2016 Olympic Games

Inloggen
Username

Password

Remember me
Forgotten your password?
No account yet? Create one

Tuesday, 23 April 2024
Home arrow Nieuws arrow Laatste nieuws arrow Marketing & Promotie workshop @ Nighttown
Marketing & Promotie workshop @ Nighttown   Print 
Monday, 18 April 2005

                 

Dat promotie nodig is om een zaal gevuld te krijgen of een cd verkocht te krijgen is logisch. Dat er verschillende manieren zijn om een bepaalde doelgroep te bereiken weet je ook. Maar wat werkt wel en wat niet? Wat als je geen budget hebt? Hoe belangrijk is een netwerk? Op deze en andere vragen krijg je vrijdag 29 april antwoord in de workshop Marketing & Promotie.

 

De workshop Marketing & Promotie is een vervolg op de eerste succesvolle editie in februari. Deze keer is het gespreksonderwerp Marketing & Promotie. Niet alleen interessant voor bandleden, maar voor iedereen die meer wil weten over marketing & promotie. Want… er zit weer een deskundig panel voor je klaar met leuke anekdotes en waar je al je vragen op kunt afvuren!

 

Menno Timmerman Na vorig jaar gedwongen afscheid te hebben moeten nemen als A&R (Artist & Repertoire) manager van zijn artiesten bij Warner Music (o.a. Ilse DeLange, Krezip, Relax) werkt Menno momenteel als zelfstandig A&R manager met als opdrachtgevers o.a alle huidige major platenmaatschappijen; SONY BMG – Hind, Boris, Krezip. EMI: Trijntje Oosterhuis. Universal: De Dijk, Relax, Beth Hart. Menno is sinds 1987 actief in de muziekindustrie.

 

Roger Olivieira Was tot 1 februari j.l. drie jaar werkzaam als danceprogrammeur in Nighttown. Met zijn bedrijf Serious about geeft Roger advies en ontwikkelt evenementenconcepten voor merken als Nike, Pepsi en Philips. Serious about heeft een samenwerkingsverband met Mojo Concerts onder de namen Urbantown en Urbannation. Serious about is binnen Mojo verantwoordelijk voor de promotie van r&b/hiphop parties en concerten, maar ook dancefestival 5 Days Off.

 

Lieke Timmermans Sinds 5 jaar hoofd marketing en promotie van Tivoli in Utrecht. Daarvoor was zij werkzaam als redacteur en promotiemedewerker bij een literaire uitgeverij. Lieke is onder meer verantwoordelijk voor de marketing en promotie van het underground lifestyle festival Summer Darkness in Utrecht.

 

Bazz Barnasconi Leadzanger van de nederrockband Van Katoen. Speelde op Parkpop en Lowlands. Hoe doe je dat zonder steun van een major platenmaatschappij, zonder Mojo? Hoe bouw je aan een fanbase van ruim 35.000 adressen? Natuurlijk door muziek te maken en trouw te blijven aan jezelf, maar ook door mogelijkheden en technieken van nu te gebruiken.

                                                                  

Fer Abrahams Econoom en heeft een bureau dat in de afgelopen dertig jaar zo'n 600 concerten, festivals en evenementen heeft medegeorganiseerd. Bovendien is hij betrokken bij tal van radioprogramma's bij de publieke omroepen. De laatste jaren doet hij onderzoek en geeft hij organisatieadvies op het gebied van (amateur)popmuziek in Nederland. Sinds 2003 is hij ook werkzaam bij de Rockacademie in Tilburg als docent en contactpersoon voor de performeropleiding. Fer is de discussieleider voor deze workshop.

 

VR 29.04 WORKSHOP: Marketing & Promotie

Zaal open 18.45 uur / Aanvang: 19.00 uur / Gratis

Na afloop gratis toegang tot het concert van Rise Against!


: Home :: Nieuws :: Recensies :: Dancereports :: Winnen :: Forum :: Contact :: Links :